Corporate design imaginárního studia Chameleon | Corporate design of an imaginary company
Celý vizuální vzhled je definován konceptem „být viděn, ale jen za určitých podmínek“. Zajímavé je i ojedinělé řešení značky, kdy značka nemá ustálenou grafickou podobu, ale je pouze definována určitými prvky a nástrojem pro její zhotovení.
Design Cabinet CZ , 8. 10. 2010
Práce představuje netradiční přístup k řešení vizuálního vzhledu „Grafického design studia chameleon“. Jedná se o malé studio do 5 zaměstnanců. Koncept vizuálního vzhledu se řídí heslem „být viděn, ale jen za určitých podmínek“. Samotná značka studia je definována pouze určitými znaky a prostorem, kde se může objevit. Koncept umožňuje komukoliv značku „chameleon“ realizovat centropenem za předpokladu, že logo musí být psáno rukou, mínuskami a zakončeno spirálovitým tahem vycházejícím z dříku písmena „n“ pod jeho základní účaří. Přiložen je grafický manuál, který je rozdělen do dvou částí – teoretická a praktická část. V teoretické části je studována motion grafika od počátků po současnost a v druhé praktické části je představen výše popsaný koncept „Grafického design studia chameleon“.
Soutěžní návrh "Corporate design imaginárního studia Chameleon | Corporate design of an imaginary" bojuje v soutěži "Národní cena za studentský design" o "Cenu veřejnosti" pod ID 22203410.
Hlasováním potrzujete, že souhlasíte s Podmínkami hlasování.